sobota, 21 marca 2015

Zapachowo !

  Zapachowo !

Chciałabym Wam pokazać moją małą kolekcję wosków z Yankee Candle! Może Wam pomogę w wyborze jakiegoś zapachu! Więc bez większego wstępu, zaczynamy! Każdy z wosków kupuję stacjonarnie w Szczecinie w Starej Cegielni. Jeden kosztuje ok. 7 zł.
Pierwszym zapachem będzie
A child's wish jest on świeży ale cytruskowy, lubię go sobie zapalić w dzień kiedy posprzątam pokój. Nadaje dodatkowej świeżości pokojowi.


Drugim zapachem będzie Midnight jasmine. Pachnie dokładnie tak samo jak kwitnący jaśmin. Delikatny i subtelny, troszkę słodki zapach idealny na wieczory.










Trzecim zapachem będzie Aloe water. Dla mnie pachnie dokładnie jak świeży, soczysty arbuz. Zapach słodki ale świeży.










Czwartym zapachem będzie Turquoise sky. Zapach nadmorskiej bryzy. Bardzo świeży i nie jest słodki.










Piątym zapachem będzie Summer scoop. Zapach nie dla wszystkich ponieważ jest BARDZO słodki, u mnie palony jest tylko w deszczowe dni kiedy mam ochotę sobie osłodzić ponury dzien.










Szóstym zapachem jest Mandarin Cranberry. Zapach mocny, ale słodki. Idealny na chłodniejsze wieczory.










Siódmym zapachem i moim ulubionym jest Soft Blanket. Zapach świeżego prania, ani nie jest słodki ani cytrusowy, po protu idelany. To jest Must Have <3










Kominek do wosków mam z Rossmana i sprawdza się idelanie.











Dodatkowo chcę Wam pokazać dwie kule do kąpieli z Get Fresh Cosmetics.
 Pierwsza pachnie mocno kakaem i na pewno użyję jej kilka razy ponieważ jest duża!










Druga mniejsza pachnie słodko cytruskowo.









Obie wyglądaj przeaptycznie i mam ochotę je zjeść!
MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ WAM PODOBAŁO, DO NASTĘPNEGO #Sandra.



4 komentarze:

  1. Nadal nie mogę się zdecydować haha :* Ale co do postu interesujący.

    http://hot-schot.blogspot.com/ Zapraszam Cie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście niestety nie da się ich kupić, ale słyszałam że chyba jest to możliwe przed internet więc może kiedyś jakiś wypróbuję :)

    http://monpetitmonde99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń